Road To Release Nightmare

(Source: -synner, via -synner)

(Source: pinklyreaper-a7x)

Shepherd of Fire

Again, JBoy is CONSTANTLY looking mighty fine, but ALL THE GUYS were exceptional in this video in the performance parts cuz of the suits. 

And we think Arin deserves some credit cuz drumming in a suit coat? Can’t be easy!

(Source: demonsarehungrydarling)

rocked4lifephotography:

Mayhem Festival 08/03/2014 Bristow VA

Thank you \m/

rocked4lifephotography:

Mayhem Festival 08/03/2014 Bristow VA

Thank you \m/

Oh my goodness, WHAT is he … what are THEY looking at? 
Cuz lookit how JBoy’s face goes all “EEK!” Lookit the attention Gates is paying, and even Shadows had to put down his mic stand to look? 
Ohhhhh it musta been good :P

Oh my goodness, WHAT is he … what are THEY looking at? 

Cuz lookit how JBoy’s face goes all “EEK!” Lookit the attention Gates is paying, and even Shadows had to put down his mic stand to look? 

Ohhhhh it musta been good :P

(Source: welcome-to-the-bat-country, via welcome-to-the-bat-country)

"… and that’s what the world is really about" - M. Shadows.

<3333333333333333

(Source: mshadowss)

The fcking COORDINATION, you guys! 

The fcking COORDINATION, you guys! 

(Source: zackvengeance)

gifsbysimplysonia:

Oh, we’ve got some stories….

Johnny Christ & M Shadows of Avenged Sevenfold on TOUR STORIES

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG these hurt cut look at how smiley and laughy they BOTH are!!!! Johnny’s laugh is seriously the best sound ever. 

Think there are 2 videos for Tour Stories? Here are the links we know of: 

http://www.youtube.com/watch?v=hRWQ0ZbkK_E

http://www.youtube.com/watch?v=XJ-4ytBYxQY

bulletproofxfiction:

Ignore blurry Matt and look at Johnny.

FAVES :D
AND favorite shirt JBoy owns, BY FAR &lt;333

bulletproofxfiction:

Ignore blurry Matt and look at Johnny.

FAVES :D

AND favorite shirt JBoy owns, BY FAR <333

Gates looks so formal, haha. 

And of course, JBoy can’t even bother to look at the camera :P 

Anyone got links to this or these? We’ve always seen caps and pics and GIFs from these but we don’t think we’ve ever seen the actual videos?

(Source: ammaccabananescrubs)

Gates is obviously aware of when Christ hovers, cuz he sidesteps or turns around or whatever, but Christ doesn&#8217;t seem to have the Gates sensor of tomfoolery :P Meanwhile, I wonder if Shadows is ever aware at ALL of the antics going on around him. 
&lt;3 this Guy Love!

Gates is obviously aware of when Christ hovers, cuz he sidesteps or turns around or whatever, but Christ doesn’t seem to have the Gates sensor of tomfoolery :P Meanwhile, I wonder if Shadows is ever aware at ALL of the antics going on around him. 

<3 this Guy Love!

(Source: welcome-to-the-bat-country, via welcome-to-the-bat-country)

a7xmemes:


Waking The Fallen: Resurrected
<3 @Sonia

He’s cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuute <33333

And even better, Zacky cracking up was when he said “He quit high school…” about Johnny. Not sure WHY that’s so funny *smh* 

JBoy has smile lines around his eyes and I find that so so so cuuuuuuuuuuute! 

a7xismyworld:

Avenged sevenfold funny cartoon.

LMAO
We love our fellow fans with art skillz and a sense of humor :)
We love you, JBoy &lt;3

a7xismyworld:

Avenged sevenfold funny cartoon.

LMAO

We love our fellow fans with art skillz and a sense of humor :)

We love you, JBoy <3

PERFECTION FROM THE FAAAAAAAAAAAVES :)
&lt;3333333333333333

PERFECTION FROM THE FAAAAAAAAAAAVES :)

<3333333333333333

(Source: welcome-to-the-bat-country, via welcome-to-the-bat-country)

Page 1 of 50